czwartek, 24 kwietnia 2014

ZACZNIJ WEEKEND PIKINIKIEM!

Nie da się ukryć, że nabrałam apetytu. Po naszym "Spotkaniu" nadal ślinka mi cieknie, na pogaduchy z innymi Mamami, a kiszki grają marsza z radości, na myśl o kolejnym zobaczeniu się poza ekranem komputera. Dlatego w przerwie myślenia o nowej machinie organizacyjnej, wpadłam na pomysł cyklu całkiem luźnych i niemal niezorganizowanych spotkań.

"ZACZNIJ WEEKEND PIKINIKIEM!"

To pomysł spotkań w każdą słoneczną sobotę maja zaczynając 10.05.14 (czyli po długim weekendzie) od godziny 10:30 do ostatniego okruszka w piknikowym koszu :-)
Luźne i niezobowiązujące. Z własnym kocem, przekąskami, być może fajnymi grami, czy innymi umilaczmi czasu. Z dziećmi, nie tylko mamy blogujące, ale także wszystkie te, które mają ochotę zacząć weekend na świeżym powietrzu, w miłym towarzystwie. Bez wielkich przygotowań, za to z tym wszystkim, czym macie się ochotę podzielić. Mamy muszą się wpierać, więc jeśli ktoś będzie chciał się pochwalić, to czemu nie? Pożalić? Nie ma problemu. Po prostu pośmiać i pozytywnie spędzić czas? Po to miałbyśmy właśnie się spotkać! Co Wy na to? Ja tam będę napewno! Właściwie to my, bo Ben aż się rwie na zieloną trawkę :-)




Gdzie dokładnie?
W Katowicach na Trzech Stawach, w pobliżu placu zabaw i tych dwóch stawów rozdzielonych pięknym pasem zieleni :-) mam nadzieję, że wiecie o jakim miejscu mówię. Aktualnie nie mam zdjęć idealnie obrazujących teren w całości, ale może to rozszyfrujecie :-) Mój kolorowy koc w paski napewno umiejscowiony gdziec w pobliżu placu zabaw ściągnie na siebie uwagę.









Wiem, że jeszcze jest trochę czasu, ale nie mogłam się postrzymać, żeby już zarzucić przynętę :-) Bedę, też przypominać. Dajcie znać, czy macie ochotę, na takie spotkania. Ja i tak tam bedę, więc wpadnijecie :-) A tymczasem jeśli możecie, to udostępnijcie u siebie baner, żeby jak najwięcej osób miało szansę się dowiedzieć. Im nas więcej tym weselej! Kto wie, może mamy opanują całe Trzy Stawy :-)


edit: Ruszyło wydarzenie utworzone na FB, możecie je znaleźć pod tym linkiem:


facebook/zacznij weekend piknikiem!





Judyta.




mama silesia na facebooku

36 komentarzy:

  1. Jak ja nie cierpię tak daleko mieszkać :((((((((((((((((((((((((((((((((

    OdpowiedzUsuń
  2. No w tym momencie zazdrość mnie zjadła:P Cudowna inicjatywa:D Trzymam kciuki za powodzenie akcji i za cudowną pogodę na piknikach:D

    OdpowiedzUsuń
  3. ale super pomysł na majowa sobotę i jaka piękna lokalizacja :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Judyta! Już pakuję koszyk piknikowy! Nie będę sama! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kobieto przez Ciebie chce mi sie wracac do Polski :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha :D Premier powinien mi dziękować, za zachęcanie do powrotu z emigracji :D :D

      Usuń
  6. zaraz udostępnię u siebie! mam nadzieję, że uda nam się tam kiedyś dotrzeć, nie wiem, czy dobrze kojarzę które to miejsce.. może warto utworzyć wydarzenie na facebooku i dodać lokalizację na google maps? taka mała sugestia. zaraz dodam bannerek u siebie.. inicjatywa cudowna, myślałam o podobnej, ale na Pogorii plaży, skąd właśnie wróciliśmy całą rodzinką (pyszną kawę tam serwują :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, dzięki! I świetny pomysł z wydarzeniem na FB, w wolnej chwili je utworzę :) a na Pogorię, to akurat mam za daleko bez auta :P

      Usuń
  7. Jaka szkoda, że nie jestem mamą:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna inicjatywa ;-) jak sie przelamie to chetnie dolacze bo mam niedosyt w poznawaniu nowych otwartych mam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jasne! Co prawda nie wiem do kogo piszę :) ale super będzie poznać nową mamę, a luźne spotkanie na trawce idealnie się do tego nadaje, więc zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie gadam z Tobą! Przeprowadzaj się do Konina w te pędy i organizuj to bliżej domu. Mojego domu! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialny pomysł! Może uda mi się zorganizować Polkę i męża i przyjedziemy. A dokładnie w to miejsce zabierałam swoich studentów na "zajęcia w terenie" pod koniec semestru letniego. Baner oczywiście wrzucę! Pozdrowienia majowe (mimo, że w kwietniu).

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna inicjatywa :) Sztauwajery trochę daleko od Siemianowic Śl. :( Jakby to był Park Śląski...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sztauwajery, tak mówiliśmy w dzieciństwie zawsze na 3stawy :) a Park Śląski to dla mnie bez samochodu ciut za daleko...

      Usuń
  13. Wrzucam do siebie na boczek, na zachętę dla innych - jak będziemy w domu - to czemu nie? Taki miły piknik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki! Mam nadzieję, że uda się zobaczyć:)

      Usuń
  14. Będę, no ba, no jasne że będę! Cudowny pomysł! Banner udostępnię jak tylko się dorwę do komputera i nauczę udostępniać bannery. Jeeee, jest radość! Teraz żeby tylko pogoda dopisała! Ps. Przepis na ciasto marchewkowe już odgrzebałam:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Suuuuper! Wreszcie się zobaczymy:) spokojnie pogoda już zamówiona gdzie trzeba, to musi dopisać! :) i nie kuś mnie marchewkowym, bo Ci całe zjem :D

      Usuń
    2. Jedz całe, na zdrowie! W ramach figurowej niesprawiedliwości na tym świecie i tak Ci pewnie w nic co nie trzeba nie pójdzie :)

      Usuń
    3. PS. I banner udostępniłam, umiem już, jeeee!!!!

      Usuń
    4. oj pójdzie, pójdzie, a najbardziej w psychikę :D
      ps. super i dzięki!

      Usuń
  15. Też chcę! Tyle, że w maju jestem niemobilna bo mi chłop w weekendy pracuje ale w czerwcu jak najbardziej dołączę!
    Bądźcie jeszcze, proszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myslę, że będziemy, ale wpadnij autobusem koniecznie :) ja też tak podróżuję z Benem, da radę!

      Usuń
  16. Szkoda, że mam tak daleko do Katowic! Świetna inicjatywa!

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczna inicjatywa! Bardzo chętnie się pojawię w tą lub przyszłą sobotę z moimi łobuziakami i jeszcze chętniej poznam nową blogową koleżankę, która jak widać nie mieszka daleko :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajna sprawa :) jutro nie mogę bo mi bus w dupe wjechał i ayto u mechanika ale pewnie w którąś sobotę dojadę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jej, to współczuję... no i byłoby super, gdbyście kiedyś dali radę dotrzeć :)

      Usuń
  19. Postaram się pojawić ;) mam nadzieję ze pogoda sie poprawi.
    www.chrupio-and-mummy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. ooo jaka fajna inicjatywa ! może też wpadnę :) (tam niedaleko Lidla ten plac zabaw:>?)

    OdpowiedzUsuń
  21. Czyli co, widzimy się wszystkie jutro? Start 10:30?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad!