poniedziałek, 27 stycznia 2014

Mamo, czy masz ochotę się ze mną spotkać?

Kochane Mamy. Porwałam się na kompletne szaleństwo i zamierzam zorganizować SPOTKANIE BLOGUJĄCYCH MAM z MAMA SILESIA. Ten pomysł prześladuje mnie już od zeszłego roku, jednak w ferworze przygotowań świątecznych odłożyłam go w czasie. Teraz z nową energią i niezliczonymi pokładami optymizmu wróciłam do niego. Tak bardzo chciałabym Was poznać osobiście, wyściskać małych bohaterów i bohaterki maminych blogów, spędzić miło czas! Nie odpuszczę dopóki nie spróbuję!

Zatem zapraszam Was do zapisów! To pierwsze tego typu spotkanie jakie organizuję, więc liczba miejsc jest ograniczona do 14 osób (ja 15) :-)




Kilka formalności:

Zgłoszenie należy przysłać na adres: mamasilesia@gmail.com
w tytule wpisać: SPOTKANIE BLOGUJĄCYCH MAM z MAMA SILESIA
w treści: Imię, link do bloga, w jakim wieku i jakiej płci jest Wasza pociecha/pociechy.
Zapisy trwają do 20 lutego 2014, zatem jest sporo czasu. Z początkiem marca ogłoszę listę osób.
Zapisać się na spotkanie może każda blogująca mama, również ta brzuszkowa :-) 

Link do facebooka spotkania:



SPOTKANIE BLOGUJĄCYCH MAM z MAMA SILESIA facebook


Aby zaoszczędzić czas sobie i Wam, muszę zaznaczyć iż nie będę brała pod uwagę zgłoszeń, które odbiegają od powyższych wytycznych. Wybaczcie mi, ale chciałabym uniknąć zamieszania, z którego nie dałabym rady się wykaraskać.
Będzie mi również bardzo miło, jeśli udestępnicie baner u siebie, więcej osób będzie miało możliwość dowiedzenia się o SPOTKANIU :-)

Ja jestem bardzo podekscytowana myslą, że mogę Was zobaczyć, porozmawiać i mam nadzieję podołać temu zadaniu. Jeśli macie jakieś sugestie, to chętnie je przyjmę.

Do dzieła!


Judyta.





61 komentarzy:

  1. świetny pomysł:) gratuluję inicjatywy i odwagi trzymam kciuki za udane spotkanie:) a teraz Kochana wędruj na alelarmo, bo tam czekają na Ciebie dobre wiadomości;) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki,przyda się trzymanie kciuków:)) już zajrzałam i bardzo się cieszę!
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Tak, tak, taaak!! Ja mam ochotę się spotkać, jaaa!!!! :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :) Fantastycznie :) Szkoda tylko, że to drugi koniec Polski :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny pomysł! A blogujący tata też się liczy?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam szczerze,że o tym nie pomyślałam:) co prawda to spotkanie blogujacych mam, ale jeśli Tacie taka oprawa nie przeszkadza,to nie będziemy nikogo dyskryminować:)

      Usuń
    2. byłoby super, tym bardziej, że w dwójkę prowadzimy blog :) I na pewno nie będzie przeszkadzać obecność samych mam. Chociaż zastanawiamy się, czy mamom nie będzie przeszkadzać jeden rodzynek :)
      W razie czego wysuwam tylko swoją (znaczy się żeńską) kandydaturę :)

      Usuń
    3. W takim razie zapraszam do wysłania zgłoszenia na e-mail:)

      Usuń
    4. Mamo ! Tak w ramach sprecyzowania...Tata Buniowy nie jest już chętny na spotkanie mam blogujących, na pewno za to wybierze się na analogiczne spotkanie dla tatów, jak takie ktoś zorganizuje:-)
      Na polu walki zatem zostałam ja sama- mama Buniowa :-)

      Usuń
  6. Świetny pomysł! Już wysłałam maila

    OdpowiedzUsuń
  7. My do Katowic aż tak daleko nie mamy....ale nie wiem...muszę z mężem pogadać:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie porozmawiaj, bo chętnie bym Cię zobaczyła:))

      Usuń
  8. Mamo Silesio, ja bym chętnie przyjechała, tylko do 30 marca jeszcze dużo czasu, a u mnie ciężko coś zaplanować z takim wyprzedzeniem. Do Katowic mam trochę daleko, i jeszcze podróż z dzieckiem zawsze jest pełna niespodzianek, gdybyś jednak tworzyła jakąś listę rezerwową, albo gdyby niedługo przed planowanym spotkanie ktoś się wykruszył, to my prosimy o 1 miejsce na liście rezerwowej ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy jak się sytuacja rozwinie:) w każdym razie dzięki za wiadomość i będę pamiętać :)
      pozdrawiam!

      Usuń
  9. Tydzień wcześniej jadę na spotkanie do Włocławka, a bardzo bardzo bym się chciała z Tobą zobaczyć ; ((. Mam nadzieję że jeszcze nam się uda! ; *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda,ale może jeszcze się skusisz i na Katowice;)

      Usuń
  10. Kurdę Matka Silesia a niedaloby się tak w Krakowie zorganizować ? :)
    muszę przemyśleć sprawę bo chetnie bym się z Tobą na zywo spotkała ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. aaa Matka a powiedz mi czy z dziecikem można ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matko przyjeżdżaj do Katowic bez wymówek:)) i tak można zabrać szkraba

      Usuń
  12. Co prawda jestem blogerką żółtodziobem jeszcze (no, końcu marca, to już będę weteranką prawie że), ale bardzo chętnie poznam innych blogujących rodziców z Silesi. Już wysyłam zgłoszenie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie staż blogowy nie jest warunkiem :) dziękuję za zgłoszenie! :)

      Usuń
  13. Mamo Silesio, ja się chcę spotkać, ja! Ale żeby datę spotkania ustawić na dzień mojego porodu?! No wiesz?! Foch! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o nie...no wiesz, żeby rodzić akurat w dzień spotkania :D żałuję bardzo, że się nie spotkamy, bo i o Tobie myślałam, gdyż wiem, że ze Śląska :) no cóż, może jeszcze kiedyś się uda...
      ściskam Cię!

      Usuń
    2. No mam nadzieję, wieeeelką! Towarzysz Mąż mówi że znając nasze szczęście to i tak urodzę w Prima Aprilis więc na spotkanie jeszcze teoretycznie dam radę się dokulać, ale nie będę miejsc blokować w razie gdybym się jednak nie dokulała:))) bawcie się dobrze dziewczynki i następnym razem - koniecznie - mam nadzieję, się załapię. Odściskuję!

      Usuń
    3. no wiesz, ja to urodziłam tydzień po terminie i jeszcze Benowi na świat się nie spieszyło :D ale wiadomo wyższa konieczność, zresztą nie ryzykujmy odebraniem porodu na spotkaniu :)))) odpoczywaj sobie ile się da i gromadź siły, a na spotkania jeszcze przyjdzie penie nie jedna pora:)

      Usuń
  14. I to w moje urodziny! Takie spotkanie z Tobą i resztą Matek byłoby wspaniałym prezentem! Trzymam za nas kciuki i już piszę zgłoszenie! :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale trafiłam z terminem:) dziękuję za zgłoszenie i pozdrawiam!

      Usuń
  15. Mam.I to wieeelką ochotę spotkać się z Tobą i innymi mamami.Zgłoszenie wysłane.:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Za daleko mam. A szkoda, bo zapowiada się fantastik! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda,szkoda... no mam nadzięję na ten fantastik :D narazie (nie zapeszając) wszystko idzie w dobrym kierunku:)

      Usuń
  17. Widzę, że Ci świetnie idzie - i pomysł, i realizacja. Gratulacje Judytko !

    OdpowiedzUsuń
  18. wysłałam zgłoszenie. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny pomysł, mam nadzieję się spotkać z Tobą i innymi mamami :)

    OdpowiedzUsuń
  20. udostępniam u siebie i się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super sprawa :) zgłoszenie wysłaliśmy :) jesteśmy baaaardzo chętni :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Że w Katowicach? Kurczaczek... Toż, ja ofiara losu pewnie bym się ze dwa razy zgubiła po drodze... :/ Hmm... Musze przemyślec dokładnie!

    OdpowiedzUsuń
  23. a ja jutro jadę może przełożę .....

    OdpowiedzUsuń
  24. Jaaaaaaaaaa! Już, już, już wysyłam zgłoszenie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Wysłane:D Kibicuję - zorganizować spotkanie to wielkie wyzwanie! powodzenia!

    Baner udostępniłam na fb:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zaraz wyślę do Ciebie maila! ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. To i ja wysyłam. Już za chwileczkę. Mam nadzieje, ze sie uda z tabletu :) i ze zdążyłam w ta 14 sie załapać :)

    OdpowiedzUsuń
  28. I have sɑved your site, iit really iѕ а ǥreat study and I'll be vieԝing more often
    from these days on.

    Ϝeel fгee tto visit my blog :: best electronic cigarette flavors

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak blisko :) jać 30 urodzinki męża, pozostaje mi czekać na Wasze relacje i liczyć że jeszcze jakieś będzie buuu

    OdpowiedzUsuń
  30. zdecydowanie mam ochotę się spotkać :))
    gratuluję inicjatywy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. No to ja się zastanawiam. Jak nie zdążę i się nie załapię to trudno ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Great post. I was checking constantly this blog and I'm inspired!
    Very helpful info particularly the closing section :
    ) I take care of such information a lot. I was seeking this certain info for a long time.
    Thank you and best of luck.

    Feel free to visit my webpage: fanpage likes for $1

    OdpowiedzUsuń
  33. o właśnie się dowiedziałam o tej inicjatywie :-) wysłałam maila - pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja sie niestety nie zalapałam, ale ciesze sie ze zobaczymy sie w Opolu;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad!