niedziela, 15 grudnia 2013

Na tropie dobrych pomysłów. Trzeci post Świąteczny.

Tym razem zainspirowana inspiracjami :-) Hubisiowej mamy wraz z Benem przygotowałam prezenty Świąteczne od Niego dla Dziadków. Stworzenie takich podarunków naprawdę nie zajmje wiele czasu, a myślę, że obdarowanym pojawi się dzięki nim uśmiech na twarzy. W końcu ile razy w życiu dostaje się prezent od roczniaka?

My podeszliśmy do tematu następująco:

przygotowałam:

płótna wielkości A5 (do kupienia np. Jysk lub w sklepach plastycznych)
farby
kartkę papieru
paluszki Bena


Na początku narysowałam pożądany wzór na kartce (użyłam niepotrzebnej, nadrukowanej z jednej strony) i wyciełam. Następnie przyłożyłam do płótna i podkleiłam z tyłu, żeby się nie ruszała.


Posmarowałam paluszek Bena farbą (nawet nie przypuszczałam, że będzie przy tym taki grzeczny. Był bardzo zaciekawiony i ku mojej radości chętnie współpracował) i odciskaliśmy wzór, aż zapełniliśmy całą przestrzeń.


Tak wyglądał wypełniony wzór bombki


I to samo zrobiliśmy z obrazkiem dla drugich Dziadków - tym razem choinką. Widzicie jak te paluszki garną się do współpracy? :-)


Jeszcze tylko pozostało ozdobienie kokardką...


Dodanie życzeń...


I prezenty dla Dziadków gotowe!


Oczywiście można jeszcze dodać ramki np. zrobione ze wstążki lub ozdobić jeszcze w inny sposób, jednak ja chciałam aby to był prezent przygotowany możliwie najbardziej przez Bena, a nie przeze mnie :-).


To naprawdę fajna zabawa również ze starszymi (a nawet młodszymi) dziećmi! Zatem miłej zabawy.



Jeśli chcecie, abym w cyklu "Na tropie dobrych pomysłów..." opublikowała Wasze DIY z linkiem do bloga, to śmiało podsyłajcie. Uprzedzam jednak, że publikuję tutaj tylko takie pomysły, które sama wykorzystałam. Nie lubię zamieszczać czegoś, czego nie sprawdziłam na własnej skórze :-)





Judyta.






28 komentarzy:

  1. Ale świetne :) Wyszło genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały pomysł na prezent! Dziadkowie na pewno będą zachwyceni :) My jeszcze mysśimy co tu dla nich przygotować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł. Nie jestem mamą ale sama z chęcią zrobiłabym takie kartki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To właściwie są obrazy:) pomyślałam,że przetrwają dłużej niż kartki:)

      Usuń
  4. Takie proste a jaki efekt:)
    Dziadkowie na pewno się ucieszą:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny pomysł,ależ ja lubię te Twoje pomysły.Aż żałuję,ze nie mam małego smyka w domu:))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Prosty ale genialny pomysł, za rok na pewno z niego skorzystamy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelka!!!! Fantastyczny pomysł i super wykonanie, wygląda to wspaniale!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastycznie wyszło!!! I bardzo dobrze pomyślane z tym szablonem :-)! Bardzo się cieszymy, że udało nam się Ciebie zainspirować i z ręką na sercu muszę przyznać, że Twoje kartki są dużo piękniejsze, niż te pokazane u mnie :-). Cudo :-)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. e tam, wszystkie piękne, bo dotknięte ręką dziecka :))

      Usuń
  9. ślicznie zrobione! Podobały mi się u Hubisiowej Mamy, a patent z szablonem świetny :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham takie posty! nic mi nigdy by nie wyszło z tego, ale lubię popatrzec ; p

    OdpowiedzUsuń
  11. wykorzystam w pryszlym roku, cudnie wyszly:*

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny pomysł i super efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. U Hubusiowa mama, też nas zainspirowała :))
    i do końca tygodnia też coś stworzymy :))

    super! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. W głowie miałam ten sam pomysł ale twoja realizacja tylko mi go przybliżyła :)))) No to dziś palcujemy :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowny pomysł:) w przyszłym roku wykorzystam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad!