poniedziałek, 23 grudnia 2013

ho ho ho! Migawki świąteczne... czyli WESOŁYCH ŚWIĄT!

Dziś ostatni dzień przed Wigilią.
Zanim znikniemy wszyscy w objęciach pięknej domowej i rodzinnej atmosfery pragnę
z całego serca życzyć Wam moi mili, tak zwyczajnie, a jednak podniośle
aby nie tylko ten czas był magiczny, ale i codzienność Wasza opruszona złotym pyłkiem była! 
Gwiazdki złotej, marzeń najpiękniejszych, uśmiechów nieskończonych...



Takie skarpety na słodkości uszyłam, ale lizak w skarpecie Bena, to tylko do dekoracji, bo On dostanie mandarynki :-)




mój kochany reniferek :-)



latearenka kupiona jeszcze w zeszłym roku



lampiony z puszek, które zrobiłam sama a inspirację zaczerpnęłam na blogu jednej z Was! Jakbym otrzymała podpis u kogo, to będę bardzo wdzięczna i chętnię uzupełnię, bo mi umknęło niestety...



I na koniec Nasza choinka. Ozdoby uszyłam/wykonałam sama i właściwie oprócz lampek nic do niej nie kupiłam :-)






Wesołych Świąt życzy mama silesia!





15 komentarzy:

  1. świetne lampiony :DDD Wesołych :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych świąt i dla Was :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Magicznych i radosnych świąt!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak pięknie, ach ach! W skarpetach jestem zakochana, oficjalnie! I mandarynki dla Bena na Święta - cudnie! Podoba mi się wszystko! Wszystkiego dobrego na Święta i na po Świętach i na każdy inny czas! Odpoczywajcie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Skarpeta boska, jak zresztą wszystkie Twoje DIY :)
    Wam również życzymy kochani samych radości w te święta, uśmiechu i mnóstwo prezentów :)
    Pozdrawiamy cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  6. cudownie u Ciebie, skarpety mega! Wesołych Świąt kochani!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochani pięknych i pełnych miłości Świąt Bożego Narodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Lampiony i skarpety boskie :D
    Wesołuch Świąt dla Was :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne te Twoje rzeczy. Radosnego odpoczywania ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale macie pięknie!
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowne to wszystko u Was :) jesteś zdolna i widać,że dużo serca w to włożyłaś-ślicznie,gratuluję :*

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja przez swoją nieobecność nie złożyłam życzeń... Ale na pewno wiesz, że życzyłam jak najlepiej :) Skarpety piękne, inne a nie takie pospolite :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad!