piątek, 27 grudnia 2013

Z czym mi tu wyjeżdżasz?


A no ze świątecznym stołem! Takim moim pierwszym, nieśmiałym jeszcze. Z dekoracjami na nim, które miały towarzyszyć, ale nie przysłonić za wiele. Z po-świątecznymi pozdrowieniami dla Was. Z - tym razem - nieskromną dumą z siebie, gdyż udało mi się po raz pierwszy kuchnię nieco zawojować. Z bigosem przygotowywanym z telefonem przy uchu i radami mojego Tatulka, krokietami dzielnie zwijanymi wspólnie z M., barszczem robionym "na czuja". Ze znajomymi, którzy pamiętali i im się chciało. Z uśmiechami, małymi kłótniami, ze wspaniałymi życznieniami od Was. No z tym wszystkim, co było u Nas piękne, a i u Was tego pewnie nie brakowało!


Przymknijcie proszę oko, na mój skromny, aczkolwiek dla mnie piękny stół :-)




Pod-choinkowe łupy Bena:
Szczególnie upodobał sobie pudełko od kapciuszków (na zdj. już go nie ma bo nie dotrwało). Miało fajne okienko i zajęło go na naprawdę długi czas :-) Jednak, to nie tak, że nie docenia prezentów od dziadków i wujka. Ukochał misia, które obecnie uwielbia przytulać. Ma już ulubioną drużynę, dla której zawsze znajdzie czas na czułości.



Mam dwie cukrowe laski, co by z nimi tu...


...no oczywiście! :-D


Ben też upodobał je sobie i koniecznie chciał dorwać w swoje ręce...




i wiadomo, czym to się mogło skończyć :-)



No i przyznam się Wam do czegoś. W trakcie Świąt postarzałam się o rok w mojej metryce urodzenia, ale ciiiii! Trzymam się wersji, którą usłyszałam tego roku na wakacjach w Zakopanem. Kiedy wstalam z Benem od stolika nad Morskim Okiem koleżanka usłyszała rozmowę dwóch starszych kobiet na mój temat.
- Spójrz jaka młoda matka.
- Przecież Ona ma z 15 lat!
:-)



Pozdrawiam Was po-świątecznie!




Judyta.





18 komentarzy:

  1. U Ciebie zawsze pięknie i gustownie:) Buzi:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie skromność a prostota i klasa bije ze stołu :) Zgadzam się z powyższym komentarzem, u Ciebie jak zawsze pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego, poświątecznego i urodzinowego też! I nie martw się, to dopiero po dzieciach widać że się starzejemy :))))) A Ben póki co wygląda młodo oj młodo :) Stół wspaniały, dekoracje też, och i ach, dodaję do moich inspiracji na przyszły rok. Ciekawe czy się porwę na wigilię u siebie, ale bardzo bym chciała. Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie skromnie zawsze oznacza pięknie:-) Red dress - zabójcza!!! Happy birthday:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny ten twój stół na Święta
    Nie dziwię się, że ludzie odejmują Tobie lat, na tych zdjęciach wyglądasz tak pociesznie i dziewczęco, że sama bym pomyślała, że może jesteś nieletnią mamą, gdybym nie czytała twego bloga ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najważniejszy jest młody duch, co tam metryka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego :) No pewnie, że wyglądasz na 15 :))


    Ale laska to z Ciebie jest że ho ho :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wasze komentarze sprawią,że popadnę w samozachwyt :D :D :D
    Dziękuję Wam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego dobrego z okazji Urodzinek!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny ten twój stół :D
    No i wszystkiego co najlepsze 15-latko ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny stół :) taki bez przepychu, mnie osobiście takie właśnie się podobają!:)
    i wszystkiego dobrego!:)
    pozdrawiam www.kacikkuby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego dobrego po świętach, no i wszystkiego naj na te 15 lat!
    Ślicznie Ci w czerwieni, a stół jest mega!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. prosto to na stole a pięknie :) życzę wszystkiego dobre na te 15 lat :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie u Was.

    Najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie!
    a Ty też piękna,zgrabna i młoda-oł jes :))
    najlepszego!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Moja Ty piętnastolatko,wyglądasz zabójczo,jak z piosenki Chris de Burgha:)Ja też bym nie powiedziała,że jesteś mamą:)A stól wygląda pięknie,ja często szaleję z dekoracjami ale Świąteczny stół u mnie jest również dość skromny,mamy duzo dekoracji w domu i stól właśnie tak jak u Ciebie powienien wyglądać.Pozdrawiam Cię cieplutko!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny stół i Piękna Ty !!! Łał!!! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad!