piątek, 6 czerwca 2014

BloSilesia. Cel! Pal! i "zacznij weekend piknikiem!" w czerwcu.

Ostatnio coraz częściej rozmyślam o tym moim blogowaniu. Jasne, że czasem mam wątpliwości, brak weny, czy zwyczajnie mi się nie chce. Jednak dochodzę do jednego bardzo pozytywnego wniosku; prowadzenie bloga nie ogranicza się do siedzenia przed komputerem, ale daje wiele możliwości. Mogę śmiało zaryzykować stwierdzenie, że zmienia moje życie na lepsze. Pewnie na podsumowania i wnikliwą obserwację przyjdzie jeszcze czas, ale nadrzędną korzyścią jest poznawanie nowych osób, ciągły rozwój i inspirujące spotkania. Jak pomyślę w ilu wspaniałych projektach wzięłam udział, ile ciekawych, naprawdę ciekawych miejsc odwiedziłam, jak sama zorganizowałam Spotkanie Blogujących Mam, czy zaszczepiłam pomysł weekendowych pikników, a przede wszystkim ile niesamowitych osób spotkałam na swojej drodze, to automatycznie daje takiego motywacyjnego kopa!


Takie było też ostatnie spotkanie Blo Silesia pt. "Blogerze! Cel! Pal! – Porozmawiajmy o skutecznym osiąganiu celów". Nie dość, że spotkałam na miejscu fantastyczne kobiety - mamy (a jakże!); Beatę, Olę, Magdę i Magdę  :) z którymi było jeszcze przyjemniej, to całe wydarzenie było niezwykle inspirujące. Przygotowane prezentacje/ prelekcje, jak kto woli przemawiały do mnie bardzo. A mówili:

Michał Maj (życie jest piękne) - opwiadał własną historię nieśmiałego chłopaka, któremu prowadzenie bloga pomogło spełniać marzenia, zwiedzić kawał świata i otworzyć się na ludzi. To właśnie jedna z tych historii, podczas której robi Ci się głupio, że tak mało zwiedziłeś w życiu. Ale jest to również jedna z tych historii, którą wszyscy kochamy, bo jej przesłanie jest tak słodko...proste! Wystarczy chcieć, mieć swój cel i wierzyć, że to się uda. Ja wierzę!

Jan Favre (stay fly) - zdradził nam jak rozpętać szaloną dyskusję w komentarzach pod postami na blogu. Jego wskazówki były naprawdę dobre, ale co tam ja właściwie nie skupiałam się na tym co mówi, tylko jak mówi :). Nie znamy się osobiście (no dobra moja wina, bo siedział w sumie tuż obok Oli w naszym rzędzie), ale bardzo podoba mi się jego ekspresja, poczucie humoru i to, że wydaje się być równym gościem. Zresztą całe spotkanie patrzyłam na niego przez pryzmat filmiku, który kiedyś obejrzałam na jego blogu (tutaj), no i to uniemożliwiło mi skupienie się ;) Rewelacyjny film, musicie obejrzeć!

Konrad Kruczkowski (halo ziemia) - "A jeśli to droga jest celem?", taki był temat prelekcji Konrada. Na podstawie przeanalizowania kilku blogów starał się nam uświadomić, że to jak piszemy i jak blog wygląda wiele o nas mówi, a autentyczność jest najważniejsza.

Patrycja Koczwara (kokopelia) - kipiało i wrzało pozytywną energią! Patrycja opowiedziała nam swoją historię, której blogowanie otworzyło drogę do tego, aby zajmować się czymś co kocha. Jak stało się przepustką do spełniania marzeń. Te pozytywne wrażenie pozostanie jeszcze długo, a podniecenie jakie wibrowało podczas wystąpienia Patrycji... ach trzeba było tam być! :)

Gratuluję całej ekipie BloSilesia świetnej organizacji i wspaniałego spotkania! Było och i ach!



I jako, że dziś już piątek (jak to możliwe, że dni tak szybko uciekają?!) informuję wszem i wobec, że idea "ZACZNIJ WEEKEND PIKNIKIEM!" zostaje przedłużona na czerwiec :) Cieszę się ogromnie, że mamy wciąż mają się ochotę spotykać i mam nadzieję, że w czerwcu dołączą do nas nowe twarze. Nie gryziemy, a pogaduchy i świetny humor możemy zagwarantować! :) Zatem widzimy się już jutro na 3Stawach o 10:30!




Judyta.



4 komentarze:

  1. Masz rację to najfajniejsze pozytywy blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam, że... nie zauważyłam nawet, że pikniki do maja. Myślałam, że będą już tak... na zawsze! A jutro akurat się wybieramy z Polą, więc do zobaczenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Blo musiałam odpuścić, bo we wtorek,a we wtorki Towarzysz Mąż ma auto i pracuje i te sprawy... Ale... dzięki Twojemu postowi dużo fajnych blogów odkryłam, dzięki! Bo ja się w sumie tak lubię kisić w tych naszych blogo-komentujących strefach, ale zawsze warto wiedzieć że istnieją jakieś blogowe gura (tak, wiem że tak się prawidłowo nie odmienia, ale ja słynę z nieprawidłowej odmiany :) które prelegują na Śląsku. A pikniki... są super, wiadomo! :) Akcji przedłużenie na czerwiec super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, sama naładowałam blogerskie akumulatory :)
    Do zobaczenia na kolejnym spotkaniu bloSilesia!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad!